
I helgen var jag i Stockholm och spelade i Kristallens turnering för seniorer " Göstas Minne" Det blev tredje gången gillt . Jag släppte två halvor och vann på 6p. Segern grundlades med två inte alls oävna Albins. Nu går jag i schacklig vila och tittar kanske ut...








