
I Schack-Kamraten 1980/2 skrev Gösta Svenn på Olivettin om vår 60-åriga jubileumsturnering. 68 spelare deltog. Kamratspelarna höll sig väl framme, Bengt Svensson vann före Ingvar Andreasson. Trycksvärtan i artikeln om Schack i det gröna är suddig, alltså...







