
Göteborgs schackförbund meddelar att Lag-DM 2021 är inställt. Anledning är dels att flera klubbar inte har fått igång sin verksamhet och dels osäkerhet om pandemins utveckling. Vi siktar istället på lag-DM 2022 som planeras januari samma år.Hemsida...







