Schack-SM är i gång

 Foto: Lars OA Hedlund

Till schack-SM i Jönköping (27 juni – 4 juli) är över 1200 spelare anmälda till de olika klasserna. Från Kamraterna deltar följande 10 spelare i 7 olika klasser:

Gösta Svenn (Veteran-SM 50+), Olle Häggström (Veteran-SM 50+), Johannes Lappas Lönnermark (Klass I) och (W1_2), Per-Olof Jönbrink (Klass III), Anders Lönnermark (Klass III), Adam Lönnermark (Klass IV), Erik Lönnermark (Klass IV), Theodor Lappas Lönnermark (Knatte-SM) och (Knatte-Weekend), Leif Svensson (Veteran Allmän) och Stefan Sjöblom (Veteran Allmän).

På följande länk kan man följa SM-reultat och Livesändningar: Spelschema SM.

Tillbaka till startsidan >